fredag 1 november 2013

Lögn efter lögn

Vad tycker ni om lögner? Är det inte väldigt lågt och omoget när folk gör det? Och varför gör de det? Är det så svårt att berätta sanningen? Oftast kommer man få veta att man har blivit lurad, att någon ljög för en. Ännu värre när man vet från början att någon säger någonting som inte är sant, man ljuger helt enkelt och tror att andra är idioter och inte märker det.
Jag känner nu att jag har blivit en idiot i andras ögon, en idiot som inte vet att den personen ljuger för mig svart på vitt. Hur jag känner mig? Jo, lurad så klart och så otroligt irriterad på att andra tror att jag inte märker deras lögner. Man vill så gärna säga ifrån direkt men istället drar man i bromsen och väntar. Man väntar på vad som händer "next".
Fy, vad lågt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar