måndag 1 juni 2015

Sofias Änglar

Ikväll är det Sofias Änglar på tv. Det handlar om en liten kille som lever med hjälp av näringsdropp och CVK. Han är två år gammal. Programmet kastar mig tillbaka då Lisa var lika liten. Tiden har gått rätt fort, älsklingen är redan 5,5 år. Tyvärr mängder av droppet ökar ju äldre hon blir och istället för att bli friskare sätts hon upp på transplantationslistan för sex organ. Jag hoppas att den lilla killen blir friskare och starkare och slipper droppet till slut.
Våra underbara barn, att de behöver gå genom så mycket. 

2 kommentarer:

  1. Hej, min systers dotter har precis fått en son med Hirschsprungs sjukdom. Försöker hitta information om sjukdomen o så hitta jag din blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Rose-Marie. Varmt välkommen hit. Hoppas ni får nytta av min blogg. Fråga gärna om frågorna kommer, svarar på allt jag kan.

      Radera