måndag 20 maj 2013

Mysdag med älsklingen

När jag skrev titeln kom jag på att det lät nästan att jag och Mattias, min sambo, har haft en mysdag idag. Nä, så är det inte. Min älskade Lisa har varit hemma med mig och Liam idag. Så mysigt har vi haft.
Innan jag fick barn, drömde jag om att jag ville ha en dotter. En tjej som jag kunde klä i fina klänningar, fläta håret, ha hemligheter som finns bara mellan mammor och döttrar. Den önskan blev en verklighet. Nu har jag en fantastisk, ödmjuk, kärleksfull, glad och vacker liten tjej, en dotter som jag alltid velat ha, som jag drömt om hela mitt liv. Nu har jag min lilla Lisa. Mitt allt. Och en av mina favorit grejer är fläta hennes hår. Tack för att du har tålamod så det räcker, gumman. :-)

Resultat av dagens master klass =====>



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar