tisdag 21 maj 2013

Ny säng - nytt rum

Förra veckan beställde jag en ny säng till min lilla Lisa. Det tog lång tid innan jag hittade den bästa och mest passande sängen efter våra och hennes behov. Vad vi har kämpat med hennes dubbelsäng som har köpte på Ikea för två år sedan. Det är en kanon säng men det känns jobbigt att behöva bädda den dag efter dag från en dubbel till enkelsäng. Och att behöva bädda om hela sängen när Lisa kräks på nätterna, det har inte varit lätt. Så nu, äntligen, får vi en säng som blir bra på alla sätt. Den är inte billig men är värd varje krona, hoppas jag. :-)

Det är ett danskt företag som tillverkar de fina sängarna och man kan få ett stort slott eller en koja säng, och mycket annat.

Endast två veckor till och vi får sängen hem. Jag ska se till att lite hyllor kommer upp i Lisas rum samtidigt som sängen bytes ut. Mer flickigt och lekfullt rum ska vår prinsessa få.

Jag googlade sängen på olika sidor och just den här sidan var mest prisvärd. I priset ingår allt utom frakt ( sängen, extra säng, madrasser och sängskydd). Varmt rekommenderar.


Barnsäng Deluxe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar