onsdag 17 juli 2013

CVK byte

I väntans tider...... Har inte sovit något inatt, upp vid fem på morgonen och in på  kirurgi med Lisa.
Det var en lång och slitsam dag igår. Descutan tvätt i tre gånger, packa väskor och ett försök att lägga sig tidigt. Istället för det sista blev det min första runda vid nio på kvällen. Då var jag rastlös och tankfull, behövde rensa huvudet. Det gick kanon att springa första gången, vissa stunder tänkte jag så mycket på morgondagen att halva runda var avklarad. Det behövde jag verkligen. 
Nu är tjejen uppe och är i de bästa händerna man kan vara. Jag fick höra att vår CVK blir ofta trasig för att den används mer än den gör på andra, dvs hög slitage nivå. Och det är inget man kan göra åt oavsett hur försiktig man är. Man får bita ihop och byta mot en ny, för att den behövs. 
Tungt, även om man har redan gjort det så många gånger....och det kommer ännu flera.....tungt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar