lördag 24 maj 2014

En liten familj annorlunda

Idag fick jag känna hur andra föräldrar har det, vi har varit en liten familj annorlunda. ;-)
På morgonen, efter CRP tagning på NÄL som fortfarande stiger upp, skulle vi hämta en tjej för att leka med Alex och sova över hos oss. När jag berättade om det för Lisa blev hon lite sur att Alex skulle få en kompis över natten men inte hon själv. När vi kom fram frågade jag om Lisa skulle kunna få sitt sällskap med. Och det gick strålande. Så hem tog jag två fina tjejer som gjorde att jag plötsligt fick hemma fem underbara barn. Det blev ju mycket jobb men om mina egna barn skulle lyssna på mig lika bra som deras kompisar, hade jag inte blivit lika trött som jag känner mig nu. Men roligt hade vi absolut. 
Ett litet perspektiv på hur fembarnsfamilj ser ut. Helt underbar känsla. 
God natt, och natten är ung, peppar peppar ta i trä. ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar