tisdag 28 juli 2015

Dag 2/3 Instatakeover MOD

Min dotter är helt fantastisk, i mina ögon lever hon som hon är frisk. Hon har det väldigt tufft och varje dag har hon styrkan att klara av dagen, hon gnäller sällan och om hon gör det är hon så otroligt trött eller har mycket ont. Varje dag frågar jag henne hur hon mår. En gång fick jag höra: 
- mamma, jag har ont i magen hela tiden.
- varför säger du inte det till mig, frågade jag. 
- det gör inget. Jag har ju ont varje dag, ibland mer, ibland mindre. 
Det gör ont i hela kroppen. Som mamma vill jag ju göra allt så att mitt barn mår bra och är friskt, men jag kan inte göra NÅGONTING. Jag kan inte donera mina organ heller. Inte ens en bit av tunntarmen. Så jag biter ihop och väntar. Väntar på mirakel. 

@merorgandonation

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar