söndag 22 februari 2015

Googla sig fram

Vet inte om det är bra eller dåligt men jag har satt mig i arbetet för att läsa på kring transplantationen. Jag har lärt mig att uttala det namnet utan att snubbla mellan bokstäverna "multivirseral transplantation". Jag kan redan en del om hur det ligger till, vilka organ man får, hur det blir efteråt, överlevnaden osv. Men jag känner ju mer jag läser på desto mindre chockad jag blir när det är dags. Eller, det är väl skit lögn för mig själv, jag kommer att må som fan.. Men ändå...
Jag har hittat en artikel från 2009 där man ser varför man inte transplanterar om det inte är ett måste.
Artikeln kommer här

Får se vad jag hittar mer.

Idag skrev jag till min vän:
"Det känns att världen stannat och allt, precis allt går långsamt förbi mig. Att jag kan till och med se mig själv göra saker....  Helt sjukt..."

Så här mådde jag när Lisa föddes, nu kommer det en ny våg med liknande känslor och tankar. Världen rasar i slow motion, fast man är tvungen att samla ihop sig och leva som förr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar